LiveZilla Live Help
Elica аспиратори: Вашият нов, мощен, хубав и луксозен, евтин или скъп, стенен или окачен, за вграждане или телескопичен аспиратор или ефективен абсорбатор от Елика
SMEG technology with style
 
Март

• Доставка


:: Интермаркет онлайн магазин условия за доставка ::  
  ДОСТАВКА ПРИ ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА



Уважаеми клиенти и потребители.

 
Доставката за всички уреди е фиксирана на 10лв. за цялата страна.  

Докато формирате Вашата поръчка за покупка от онлайн магазина, ще видите празно поле “Бележка към поръчката”. В него може да упоменете удобния ден за доставка и при възможност от наша страна, ние ще се съобразим с него.

Поръчки, подадени чрез онлайн магазина www.intermarket.com, се обслужват в рамките на деня, в който са подадени или до 24 часа
Поръчки направени през събота и неделя или национални почивни дни се обслужват през първия работен ден след тях.

Интерсервиз Узунови може да поиска допълнително потвърждение, включително по телефон, факс, електронна поща. В случай, че бъде отказана изискваната по-горе информация, това автоматично води до отказ на поръчката с или без допълнително уведомление. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.

Цената за доставка е посочена под самият артикул и се калкулира автоматично в поръчката.

Условия за доставка

Доставката се извършва:
  • до вратата на апартамента за функциониращи жилищни сгради и работещ асансъор за дребни уреди
  • до входа на сградата за едри уреди
  • до вратата на двора, при къщи с дворно място

Работното време на куриерите е от 10:00 до 18:00, от понеделник до петък за Интерсервиз Узунови Транспорт и за външните куриерски фирми.
Доставки в събота се извършват единствено след допълнително запитване и то до най-близкия офис на куриерските фирми Спиди или Европът.
Възможно е оскъпяване на цената за доставка в случаите на доставка в почивен ден и/или населено място извън редовната мрежа на обслужване на куриерските фирми.

Интерсервиз Узунови не носи отговорност за закъснение в случай, че забавянето се дължи на куриер или поради независещи от Интерсервиз Узунови обстоятелства.

Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. При евентуални повреди, удари и други щети установени при доставка следва да бъде незабавно уведомен сътрудник от отдел On-line на тел 070017001 или 0887411400.

За повече информация, моля свържете се с нас на следните контакти:

Отдел On-line продажби


Call Center: 0700 11 770

Мобилен: +359 887 411 400
Мобилен: +359 882 031 133
Мобилен: +359 889 522 380

E-mail: sales@isu.bg


Приемането става от клиента направил поръчката или трето лице от негово име, което лице трябва предварително да бъде посочено от клиента, при положение, че то потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока , както и цената на стоката по указаните начини на плащане. Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.

При приемане на пратката от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване.

Поръчаната стока се доставя на клиента на посочения от него адрес при условие, че адресът е посочен точно и е валиден, както и че поръчката е потвърдена от клиента преди 13.00 часа на същият ден. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована и съгласно ползвания транспорт за доставка. В случай, че клиентът не бъде намерен на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в срока за изпълнение на доставката, поръчката се счита за отказана и Интерсервиз Узунови АД се освобождава от задължението си да изпълни доставката. В такива случаи, когато клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка и допълнителните разходи по новата доставка.

Клиента има право да се откажете от поръчаните стоки в срок от 7 РАБОТНИ ДНИ от получаване на стоките, в случай, че същите са с не нарушена цялост на опаковката и стоката е във вида, в който е получена с придружаващата я документация (фактура и гаранционна карта) и при условията по чл.55 от ЗЗП. Пълните условия за рекламация и отказ от договор за продажба от разстояние може да прочетете в графа "Условия за ползване" или от следния линк: www.intermarket.bg/условия-за-ползване.