КАРТА ЗА ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ ИНТЕРКАРТА
1)Общи условия по програма „Лоялни клиенти” на „Интерсервиз Узунови” АД за издаване на карта „ИНТЕРКАРТА”.
Клубна карта ИНТЕРКАРТА се издава от и е собственост на „Интерсервиз Узунови” АД.
Клубна карта ИНТЕРКАРТА се издава само на физически лица над 16 години.
Клубната карта е валидна до датата, отбелязана върху картата. След изтичане на срока й на валидност, тя може да бъде подновена.
Картата се активира след регистрация на сайта на „Интерсервиз Узунови” АД – www.intermarket.bg
2) Отстъпки:
• За стандартна клубна карта – 10%.
• За ВИП клубна карта – 15%.
Отстъпката е отпечатана на гърба на всяка карта !
Отстъпките важат единствено в търговските обекти от веригата магазини на „Интерсервиз Узунови” АД в градовете София, Варна и Пловдив, както и в официалните фирмени он-лайн портали на „Интерсервиз Узунови” АД. Отстъпката на клубната карта ИНТЕРКАРТА важи за всички артикули, които в момента на покупка, се предлагат в магазина.
3) Предоставянето на отстъпката се извършва след като притежателят на клубната карта ИНТЕРКАРТА я представи на касата преди приключване на касовия бон. Картата се показва винаги със служебна карта от фирмата към която „Интерсервиз Узунови” АД е издал клубната карта. Без представянето на клубната карта ИНТЕРКАРТА, отстъпки не се предоставят.
При покупка онлайн при финализирането на поръчката в полето за забележки се дописва номера на клубната карта и фирмата към която е издадена. След проверка от наш служител дали картата е регистрирана се начислява отстъпката към покупката.
4) Процедура и отговорност при загуба: Ако картата бъде загубена или открадната, КЛИЕНТЪТ трябва да уведоми за това в най-близкият обект на „Интерсервиз Узунови” АД, да се обади всеки работен ден от 8:30 до 17:00 на следния телефонен номер: 0700 11 770. На клиента ще бъде издадена нова клиентска.
Изгубената карта ще бъде деактивирана и ако бъде намерена, тя следва да бъде предадена незабавно в най-близкият обект на „Интерсервиз Узунови” АД.
5) Блокиране на клиентска карта: „Интерсервиз Узунови” АД има право да блокира карта, за която е съобщено, че е загубена или открадната, като задължително уведомява притежателя й на посочената от него в заявлението електронна поща.
6) Уведомление при промяна: КЛИЕНТЪТ е длъжен, в писмена форма по електронна поща или в най-близкият обект на „Интерсервиз Узунови” АД да уведоми при всяка промяна на неговия адрес, на наименованието или на данни на фирмата. Ако „Интерсервиз Узунови” АД не е уведомена за промяната, всички съобщения, изпратени на последния известен адрес, ще се считат за надлежно изпратени.
7) Промяна на общите условия: „Интерсервиз Узунови” АД има правото по всяко време да променя общите условия и процедурата по предоставяне на отстъпки. Клиентите могат да бъдат уведомени за всички промени на общите условия чрез интернет страницата на www.intermarket.bg.
8) Защита на личните данни: КЛИЕНТЪТ декларира, че е съгласен всички предоставени от него данни да бъдат използвани за целите по програма „Лоялни клиенти” на „Интерсервиз Узунови” АД – участие в промоционална томбола с награди, получаване на актуални новини за промоции и активности . При оттегляне на това съгласие, при регистрация на картата , услугата по програмата „ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ” се прекратява и КЛИЕНТЪТ е длъжен да върне картата.
9) Обхват и допълнителни условия: Тези общи условия се прилагат и спрямо потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите, освен ако не противоречат на разпоредбите на този закон.
10) Компетентност: При възникване на спор се прилага българското законодателство, като спорът ще бъде отнесен до съответния компетентен съд.
„Интерсервиз Узунови” АД